Bertukar Arus ke Sem2


Assalamualaikum. Hai uolls.. Well, I semakin bizi sekarang.. Apa yang I nak tuleh pun, maybe based on my experienced as KMK's students. Ready? Here we go!

Jap, 
For HazzimAbuHanipah, anda dah menghilang la, blog pun dah takdak dah.. Dah lama tak baca post merapu anda. :(
Proceed, here we go!

Aku dah habeh exam PSPM1 kat KMK. Apa yang aku nak cakap, soklan yang keluaq tu akan jadi taff bagi kita bila kita study last minit. What's means? Yes, esok nak exam, baru terkocoh-kocoh lari tak cukup tanah nak baca lecture note. Seem's funny rite? It's call reality dude.. Ramai ja orang lain yang buat macam tu, tapi aku memang style yang takkan dapat adapt dengan situasi camtu. Then, aku dok bajet result aku memang akan teruk habisan. Bertawakallah. :')

Actually, time exam Chemistry yang memang hard la bagi aku sebab pagi tu, aku kena rush pi hospital time 4.30 pagi sebab aku migraine. Nak tak nak, rumet aku tolong temankan. Thanks Kak Mira, Anis, Shima, proud to be ur roomate. Then, kena inject ubat penenang pastu aku constantly kena makan prochlorperazine maleate until now. Happen all time, serious..



Then, exam MUET November 2012 dah tamat dengan jayanya. Proud to be me, rasa bersyukur sangat sebab dah habeh exam yang satu ni. Agak banyak la yang aku goreng sebab tajuk yang writing tu "women makes better leaders than men". Then, aku tuleh situ, I totally disagree. Ni adalah sikit la intoduction esei aku --> "Now, in globalization era, everybody agree that women can do what men can do. Women can be a leaders now. Somehow, for the statement "women can makes better leaders than men", I did not interest to agree with that. So, I disagree than women can makes better leaders than men.." Sorry, my inggeris is broken jugak la.. 

Tak kisah la, then, untuk sem 2, kami akan tukar kelas. Well, macam yang aku taw, matrik len takdanya nak tukaq-tukaq kelas pun. Tapi kat KMK, itu adalah ruji aktiviti bagi kami apabila mengijak sem baru. Aku yang dulunya di S1K2P5 akan berpindah ke S1K4P3. Menyedihkan, aku sedih jugak la sebab kuliah last, K4 tu, tapi takpa, tu namanya pengalaman. Well, it is more disaster bila orang yang aku tak suspek yang dia sekuliah dengan aku pun, sem ni kami satu kuliah. Haiizz, disaster ever after, tapi takpa, I'll try do my best.

Well, rasa bertuah la dok KMK sebab tahun ni KAKOM kat KMK. Tapi, kami ni kena usung semua barang balik rumah. Menyusahkan kan? Tapi takpa, kami rela demi menjaga imej kolej kami. And, yes, aku harap kat KMK takdak la prep sebab kat KMKN, depa sana ada prep macam time sekolah. HAHA, pity THEM. Apapun, I love KMK lah, and my family too, and frens, and fren.

Semoga mak anda cepat sembuh. :)


#Everything seems worse because you think about everything. Be cool and relax

Post a Comment

1 Comments

  1. haha. hi fatin .
    blog da takdak sbb condition dye da cam hidup segan mati xmau da la tau. . so better matikan tros . n hey .. ada org mention kite dlm post dia la.. hoho . papepon klo nak chat ke mende leyh sms number ni kot . 012.940.4084 . sambung blog pas matrik kot . Tu je. By2 .

    ReplyDelete
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)